Gazdaság hvg.hu 2016. július. 12. 11:53

Ez a reklámspot nagyon betalált – viszik is, mint a cukrot

Több mint 40 millióan nézték meg azt a cider-reklámfilmet két nap alatt.

Egy öregúr teszi helyre az aszfaltmacsókat a Simth & Forge ciderbrand reklámklipjében. Elképesztően betalált a film, amire a Kreatív Online talált rá: két nap alatt 47 millióan nézték meg.

zöldhasú
Hirdetés
Kult HVG 2024. november. 26. 20:00

"Amit mi csinálunk, az hosszútávfutás" – színfalak mögött az Ivan & The Parazollal

Néhány napon belül több helyen és több helyzetben is találkoztunk a jövőre hatodik nagylemezét megjelentető Ivan & The Parazollal, hogy megtudjuk, mitől különleges a zenekar új nagylemeze, hogyan áll most a 14 éves zenekar, mi történt velük az elmúlt években, és miért gondolják azt, hogy eljött az együttes aranykora. A HVG kisfilmje.