Magyarországon is láthatóak lesznek a jövőben a fiataloknak szóló Vice magazinból digitális médiabirodalommá fejlődött amerikai Vice Media helyi műsorai.
Kelet-Európában terjeszkedik a Vice Media, amely a görög Antenna Grouppal közösen szerkesztőségi és produkciós stábot hoz létre, hogy műsorokat készítsenek és terjesszenek Magyarországon, Csehországban, Oroszországban, Bulgáriában, Szlovéniában, Szlovákiában és Horvátországban - jelentette a TVB Europe.
"A Vice elképesztő piacot talált Kelet-Európában. Hogy miért? Mert az ottani fiatalok olyan tartalmakat szeretnének, amelyek fontosak nekik" - idézte a portál Shane Smith-t, a Vice társalapítóját és vezérigazgatóját.
A beszámoló szerint a Vice Media és az Antenna Group közösen készít videós tartalmakat és először 2014-ben működtek együtt szorosabban, amikor létrehozták a Vice görög érdekeltségét. Az amerikai cég műsorait Görögországban, Szerbiában és Montenegróban már eddig is sugározták az Antenna Group helyi csatornái.
Az a beszámolóból nem derül ki, hogy Magyarországon milyen csatornán sugározzák majd a Vice műsorait, illetve lesznek-e helyi programok.
Az 1994-ben létrehozott, Amerikában és a világ más tájain is igencsak népszerű Vice havonta megjelenő magazin főként fiataloknak szól. A lapból nőtt ki a Vice Media, amely digitális tartalmakat és tévés, filmes programokat állít elő, de van lemezkiadó érdekeltsége is, és idén februárban kábelcsatornát is indított Viceland néven az USA-ban és Kanadában.
A videók egy részét a Vice a saját tematikus YouTube-csatornáin adja le, de 2013 óta például az HBO-n is fut egy félórás epizódokból álló hírműsoruk, amely 2014-ben Emmy-díjat nyert.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.