Gazdaság hvg.hu 2015. július. 23. 11:13

Orgazmussal támad az áruházlánc

Megint ütős reklámmal állt elő a német Edeka.

A német szupermarketlánc eddig is szenzációs, határfeszegető reklámokkal rukkolt elő, amelyekkel rengeteg embert elért, de most még messzebbre ment. Az új videó tele van élvező arcokkal, orgazmusra utaló mozdulatokkal. A szlogen: orgazmus vagy ínyencség. Felismered a különbséget?

A cég tavaly is nagyot robbantott Friedrich Liechtensteinnel, a videó vírusként terjedt a neten. A német showman és zenész egy erős reklámszpotban bizonygatta, hogy mennyire jó is a cég áruházaiban vásárolni (többek között tejben fürdött és müzlit szórt magára).

Nagy dobás volt a Scooter frontemberével készült reklám is:

zöldhasú
Hirdetés
Sport hvg.hu 2025. március. 14. 20:00

Az év sztorijával, visszavágóval és egy igazi csúcsigazolással indul a Forma–1

Évek óta az egyik legkiszámíthatatlanabb, legszorosabb Forma–1-es világbajnoki versenynek ígérkezik az idei, pedig már a tavalyira sem lehetett panaszunk. A tesztek alapján nemcsak a mezőny élén lesz nagy tülekedés, hanem a középcsapatok között is. A várható izgalmakhoz pedig csak hozzátesz, hogy egyfajta őrségváltásnak is tanúi lehetünk: idén hat újonc debütál, és a mezőny csaknem fele, kilenc pilóta 25 év alatti. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy Lewis Hamilton beül egy Ferrariba.