Megint ütős reklámmal állt elő a német Edeka.
A német szupermarketlánc eddig is szenzációs, határfeszegető reklámokkal rukkolt elő, amelyekkel rengeteg embert elért, de most még messzebbre ment. Az új videó tele van élvező arcokkal, orgazmusra utaló mozdulatokkal. A szlogen: orgazmus vagy ínyencség. Felismered a különbséget?
A cég tavaly is nagyot robbantott Friedrich Liechtensteinnel, a videó vírusként terjedt a neten. A német showman és zenész egy erős reklámszpotban bizonygatta, hogy mennyire jó is a cég áruházaiban vásárolni (többek között tejben fürdött és müzlit szórt magára).
Nagy dobás volt a Scooter frontemberével készült reklám is:
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.