2015. június. 01. 06:18 MTI Utolsó frissítés: 2015. június. 01. 08:23 Gazdaság

Devizahiteles elszámolás: több tízezren tettek eddig panaszt

Több tízezren tettek eddig panaszt a devizahiteles elszámolás miatt, de ezeknek csak kis hányada jut el a Pénzügyi Békéltető Testülethez – írja a Világgazdaság hétfői száma.

A devizahiteles elszámolásban érintett ügyfelek 2-5 százaléka tett eddig panaszt az elszámolásban foglaltak miatt pénzügyi szolgáltatójánál – írta a Világgazdaság. A lap hétfői cikke szerint ugyanakkor a több tízezer panasznak vélhetően kis hányada jut el a Pénzügyi Békéltető Testülethez, ráadásul ott is pontosan meghatározott, hogy milyen esetekben és hogyan lehet beadványt benyújtani.

A lapnak adott válaszok alapján a Budapest Banknál az ügyfelek néhány százaléka élt a panasztétel lehetőségével, az Unicredit Banknál mintegy öt százalék, az OTP Banknál 1-2 százalék, a CIB csoportnál pedig mintegy 3 százalék volt a panasszal élő ügyfelek száma eddig. A pénzintézetek beszámolói szerint az ügyfelek jelentős hányada általános, nem értelmezhető ok miatt emelt kifogást, továbbá jelentős azoknak az aránya is, akik csak a részletes levezetést kérve fordultak bankjukhoz.

Az ügyfelek döntő többségénél pedig már lejárt, vagy hamarosan lejár a panasztételre rendelkezésre álló 30 napos határidő – emlékeztet a lap.

zöldhasú
Hirdetés
Címkék
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.