Ismét beelőzték a Google-t, évente 67 százalékkal növekszik a márkaérték.
Az Apple ismét megelőzte a Google-t, és ezzel visszaszerezte vezető pozícióját a világ legértékesebb márkáinak Top 100-as listáján – derül ki a WPP és a Millward Brown által ma kiadott közleményből. Az Apple márkaértéke évről évre 67 százalékos növekedést mutat, így 2015-re elérte a 247 milliárd dollárt. Összehasonlításul: a teljes magyar nemzeti össztermék (GDP) 2014-es értéke ennek körülbelül a fele volt.
A második helyet elfoglaló Google 9 százalékos növekedésével jelenleg 173,3 milliárd dollárt ér. A harmadik Microsoft márkaértéke 115,5 milliárd dollár.
Bár az AppleWatch igen népszerűnek bizonyult, a sikert mégis az iPhone 6 hozta meg az Apple számára. A Top 100-as lista jelenlegi teljes összesített márkaértéke 3,3 trillió dollár, ez 2014-hez képest 14, míg a lista tíz éves fennállása óta 126 százalékos növekedést jelent.
Az első tízbe az említetteken kívül az IBM, a Visa, az AT&T, a Verizon, a Coca-Cola, a McDonald’s és Marlboro fért még be.A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.