Jól indulhatott az év az RTL Klubnak és a TV2-nek is
A szakértői várakozásoknak megfelelően megugrott a televíziós reklámköltés az első negyedévben - írta a Napi Gazdaság.
A televíziós reklámköltés az első negyedévben listaáron elérte a 128,6 milliárd forintot (a valós költés ennél alacsonyabb, és az csak 2015-ben derül ki, mennyi) - írta a Napi Gazdaság szerdai számában a Nielsen Közönségmérés Kft. adatait ismertetve.
A lap szerint a reklámköltés jól mutatja, hogy a televíziós piac magához téréséről lehet beszélni, hiszen 2008-ban 81,9 milliárd forintot költöttek a hirdetők televíziós reklámra az első negyedévben, míg 2012-ben már 112 milliárd, tavaly pedig 116,3 milliárd forintot.
Megjegyezték azt is, hogy az idén a március hozott kiemelkedő eredményt, csak ebben a hónapban 63 milliárd forint értékű reklámot vettek a reklámozók, míg egy évvel korábban ez az érték alig 58 milliárd forint volt.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.