2014. január. 31. 11:20 MTI Utolsó frissítés: 2014. január. 31. 13:19 Gazdaság

Máris bevételi rekordot döntött a szocsi olimpia

Az egy hét múlva kezdődő szocsi olimpia marketingből származó bevétele téli ötkarikás rekordot jelentő 1,3 milliárd dollár (297,5 milliárd forint).

Az összeg abszolút rekord a téli játékok történetében, másfélszerese a 2010-es vancouverinek, és majdnem eléri a 2008-as pekingi nyári játékok marketingbevételét – mondta Dmitrij Manevics, az olimpia marketingfőnöke pénteki sajtótájékoztatóján.   

"Annak ellenére tudjuk megközelíteni a pekingi adatokat, hogy a nyári olimpián több sportág és több néző van jelen. Nagyon büszkék vagyunk a rekordra!" – idézte Manevicset a játékok sajtószolgálata.

A szocsi szervezőbizottság a Nemzetközi Olimpiai Bizottság tíz partnerével (Coca-Cola, AtoS, Dow Chemical, General Electric, McDonald's, Omega, Panasonic, Procter&Gamble, Samsung, Visa), valamint 47 orosz szponzorral áll kapcsolatban.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 02. 15:00

Orosz olajból készült termékek az EU-ban: napokon belül lejárhat a szankció alóli felmentés, piacot veszthet a Mol

Tilos az unión belül orosz olajból finomított áruval kereskedni, kivéve, ha a Mol szlovák leánycége vagy, és Csehországnak adsz el. Ennek a felmentésnek viszont december ötödikén vége, hacsak meg nem hosszabbítják. Mennek már a tárgyalások, de már a felállás sem világos: Szlovákia és a Mol nagyon akarja az újabb egyévnyi mentességet, Csehország viszont hallgat.