Három céges hirdetés is bekerült a legnézettebb videók közé a Google szerint, az Evian és a Volvo reklám filmje felvette a versenyt a legviccesebb és legnépszerűbb klipekkel is.
Az idei év volt az első a Google adatai szerint, hogy három céges hirdető reklámvideója is bekerült a 10 legnézettebb YouTube-videó közé – írja a Turizmus Online az Adweek alapján.
A YouTube-ot jellemzően a dalok, táncok és nézői reakciók árasztják el, így komoly eredmény, hogy az Evian (Baby & me), a Volvo (Epic Split) és a Carrie című thrillerhez készült kávéházi szpot is a legszűkebb élmezőnyben végzett.
További részleteket itt lehet olvasni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.