Gazdaság hvg.hu 2013. december. 17. 15:24

Nézze meg a legkirályabb reklámfilmeket itt!

Három céges hirdetés is bekerült a legnézettebb videók közé a Google szerint, az Evian és a Volvo reklám filmje felvette a versenyt a legviccesebb és legnépszerűbb klipekkel is.

Az idei év volt az első a Google adatai szerint, hogy három céges hirdető reklámvideója is bekerült a 10 legnézettebb YouTube-videó közé – írja a Turizmus Online az Adweek alapján.

A YouTube-ot jellemzően a dalok, táncok és nézői reakciók árasztják el, így komoly eredmény, hogy az Evian (Baby & me), a Volvo (Epic Split) és a Carrie című thrillerhez készült kávéházi szpot is a legszűkebb élmezőnyben végzett.

További részleteket itt lehet olvasni.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Imre Réka 2025. január. 01. 17:30

„Valamiben meg kell halni” – a férfiak attól félnek, hogy kevésbé lesznek férfiak, ha megbetegszenek

Előbb kezelik magukat népi gyógymódokkal, minthogy elmenjenek az orvoshoz, és sokszor még a pingponglabda méretű daganatokat sem veszik észre magukon. A nevelés, a társadalom, vagy valami más okozza sok férfi orvosfóbiáját? Miért akarnak inkább infarktusban meghalni? Hogyan áll a vastagbéltükrözéshez egy ausztrál és egy magyar férfi? Férfiszorongások az egészségügyben.