Klapka György megtartotta első sajtótajékoztatóját a reklámügynöksége indulása aprópóján, ami voltaképp egy kiállítás volt. És mindezt hol? Az egész alakos Klapka György-kartonpapírok Mekkájában, a Klapka árverési csarnokban, Vámház körút kilenc. A Klapka Reklám nem ígér kevesebbet, mint hogy alternatív, innovatív és csúcstechnológiát képviselő médiafelületet hoz létre, amely minden érzékszervünkre hat. Ez a valóságban, többnyire extrákkal felszerelt élő hirdetőtáblákat jelent.
A csarnok alagsorában megtartott bemutató egy őrült professzor direktmarketing-találmányainak a lajstromához hasonlítható. Az első check pointon található teremben teljesen hagyományosnak tűnő direktmarketing-eszközöket láthattunk, ám mindegyik tartogatott érdekes meglepetéseket. A fesztiválkörnyezetben reklámtermékeket osztogató lány például, amellett, hogy próbababa, még Bluetooth-szal is felszerelt. Ugyanígy a teljesen szokványosnak tűnő kóstoltatópult, ami a Bluetooth mellé plusz extraként még illatot is kibocsájt. A bemutatóterem abszolút királya azonban, az egyik falra felfröccsentett jégkrémes bolt, ami vaníliaillatot áraszt magából, és mozgásérzékelésre az Ice, Ice Baby című slágert játsza.
A következő terem már bemutatja a Klapka Reklám legnagyobb újításait. Élő plazmatévét eddig csak reklámon láthattunk, azonban a Klapka Reklám most bemutatta a XXI. század szendvicsembereként aposztrofált, járó plazmatévéként működő, Bluetooth-szal felszerelt élő reklámfelületet, míg a másik próbababa a táskából jócskán a feje fölé nyúló, neonnal bevilágított kétoldalú reklámfelületet hordoz. Ezzel tényleg beköszönt a XXI. század az eddig csak kartonpapírral operáló zálogosok és régiségkereskedők számára.
Klapka György mindezt kétszáz-háromszáz ezer forintos áron kívánja értékesíteni, de akár bartert is lehetségesnek tart. „Ezt barterban is meg tudjuk csinálni, ha van egy olyan cég, amelyiknek nincs elég pénze… Például egy aranyüzletben azt mondjuk, hogy adjon két aranyláncot és máris csinálok reklámot” – mondta Klapka György, utalva lehetséges célcsoportjára.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.