2013. július. 15. 06:54 MTI/Világgazdaság Utolsó frissítés: 2013. július. 15. 09:54 Gazdaság

VG: Visszakerülhet az államhoz a dunakeszi járműjavító

Intenzív tárgyalásokat folytat a Dunakeszin működő Bombardier MÁV Kft. sorsáról a cég többségi külföldi tulajdonosa a Magyar Nemzeti Vagyonkezelővel – írta a Világgazdaság.

A lap hétfői számában a Bombardier Transportation (BT) Services üzletág elnök-helyettese nyilatkozott erről. Michael Fohrer kijelentette: "célunk, hogy növeljük a magyarországi foglalkoztatottságot, és akár üzletfélként, akár beszállítóként, de hosszú távon is a MÁV megbízható partnere maradjunk." A lap szerint ez a mondat azt is jelentheti, hogy a cég akár arra is kész, hogy kiszálljon a vállalkozásból.

Michael Fohrer elmondta, hogy a cég rendelésállománya visszaesett, mert egyre kevesebb magyarországi megbízást kap. Szavai szerint ennek az az oka, hogy a MÁV nem írt ki komolyabb modernizációs pályázatokat.

A lap utalt arra, hogy Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára nemrég azt mondta: örömmel venné, ha a BT tulajdonrészének visszavásárlásával Dunakeszi is olyan súlyú járműjavító központtá válna, mint a Stadleré Szolnokon.

zöldhasú
Hirdetés
Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.