2013. január. 08. 06:20 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. január. 08. 08:30 Gazdaság

Napi: megint milliárdos tendert nyert a volt MFB-vezér cége

Az NMHH televíziós digitális átállás kommunikációjára kiírt közbeszerzését egyedüli érvényes ajánlattevőként nyerte meg a volt MFB-vezér cége, az állami médiatendereken eredményesen szereplő I.M.G Kft - írja a Napi.hu.

Az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) nettó 1,9 milliárd forint keretösszegű közbeszerzési eljárását, amit a televíziós digitális átállás kommunikációjára írt ki a szervezet. A Patonai Péter többségi érdekeltségében álló cég - aki az első Orbán-kormány idején, 1998-2000-ban az MFB elnök-vezérigazgatója is volt - egyedüli érvényes ajánlattevőként szerezte meg az összetett tájékoztatási munkára szóló megbízást - írja a Napi.hu.

Az NMHH napokban közzétett közbeszerzési tájékoztatója szerint a vállalkozással a keretösszeg kimerüléséig, de legfeljebb 30 hónapra kötnek szerződést; az eljárás eredményéről december 19-én döntöttek. A hatóság maga finanszírozza a beszerzést.

Az I.M.G. tavaly novemberben a közmédiumokat irányító Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) nettó 1,5 milliárd forint keretösszegű kommunikációs közbeszerzését is megnyerte. A cég feladata az MTVA televíziós műsoraihoz és imázs hirdetéseihez, valamint egyéb közérdekű tájékoztatási feladataihoz kapcsolódó hirdetések megjelentetése, a médiavásárlás és a szükséges ügynökségi szolgáltatások ellátása. A megbízás a keretösszeg kimerüléséig, de legfeljebb 36 hónapra szól - írja a lap.

Az NMHH a közbeszerzésen többféle és összetett referenciát várt el a pályázóktól, amit a jelek szerint, csak az I.M.G. tudott teljesíteni - ezek között volt két-két, országos médiumokban megjelentetett hirdetési kampány; kreatív feladatok teljesítésére szóló munka; pr-kommunikáció; legalább egy éven keresztül futó pr-kampány kivitelezése; sajtótájékoztató szervezése; webfejlesztési, közösségi média kampány; online médiavásárlási kampány tervezése és lebonyolítása.

Igazolni kellett 2009-2011-ben médiatervezésből és médiavásárlásból legalább nettó egymilliárd forintos árbevételt, közülük az egyik évből 600 milliósat. A kreatív ügynökségi és/vagy pr ügynökségi szolgáltatásból nettó 400 milliós árbevételt, a három év egyikében pedig legalább 250 milliósat. A call center üzemeltetéséből minimum nettó 80 milliós forgalmat kellett felmutatni - olvasható a cikkben.

zöldhasú
Hirdetés