Félmilliárd euró fölé ugrott a mezreklám-bevétel
Először lépte át a félmilliárd eurós határt a hat legnagyobb európai labdarúgó-bajnokságban a mezreklámokból befolyó pénz.
A német Sport+Markt cég által készített felmérés szerint az angol, német, olasz, spanyol, francia és holland élvonalbeli klubok a jelenlegi szezonban összesen 522 millió eurót kapnak a trikókon elhelyezett hirdetésekért.
A legtöbb bevételre az angolok tesznek szert: a Premier League 20 egyesülete 148,7 millió eurót kasszíroz, őket követi a német Bundesliga 119,8 millióval.
Ami az egyes klubokat illeti, a legjobb szerződése az FC Barcelonának van, amely évi 30 milliót kap a Qatar Foundationtól, a Manchester United (AON) és a Liverpool (Stardard Chartered) 25-25, míg a Bayern München (Deutsche Telekom) és a Real Madrid (bwin) 23-23 millióval gazdagodik.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.