A Hey-Ho aranykora a reklámokban
A Hey-Ho bedőlésével a magyar reklámok ikonikus szereplői, a gyümölcsöket pakoló törpék is minden bizonnyal eltűnnek. Összeállításunkban megnézheti 20 év Hey-Hós reklámtermését.
Bedőlt a hazai gyümölcslépiac egyik fontos szereplője, a Hey-Ho leveket gyártó Elma Zrt. A cég csődjével minden bizonnyal a sokak számára ikonikus Hey-Ho reklámok, az almákat pakoló törpék is eltűnnek.
Az eredeti Hey-Hós törpék a 80-as évekből.
Az ugyancsak a 80-as évekből származó reklámban már rajzolt törpék pakolják az almákat, és még Hófehérke és a gonosz mostoha is befigyel.
A 90-es évek közepén már a bővülő termékpaletta játszotta a főszerepet a Hey-Hónál.
1996-ban vezették be a 2 literes családi csomagolást.
1999-ben már a cég Prémium márkáit bemutató reklámmal rukkoltak el a Hey-Hónál.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.