Napi Gazdaság: 350 millióból népszerűsítik a Szép kártyát
A Szép (Széchenyi pihenő) kártyát 350 millió forintos bevezető kampánnyal kívánja népszerűsíteni a gazdasági tárca - írja Napi Gazdaság csütörtöki száma.
A lap értesülései szerint a januárban induló médiakampány költségeinek nagyobbik részét, egyenként 60-60 millió forintot, a kibocsátó három bank: az OTP Bank, az MKB és a K&H állja, további 100 milliót pedig a gazdasági tárca fordítja a célra.
A parlament által már elfogadott adótörvények szerint három egymástól független "zseb" kerül majd a nem papíralapú cafeteria kártyára, szálláshely-szolgáltatásra maximum 225 ezer forint, meleg étkezésre 150 ezer forint, szabadidős és egészségmegőrző célra 75 ezer forint költhető évente.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.