2011. augusztus. 02. 08:51 hvg.hu Utolsó frissítés: 2011. augusztus. 02. 09:06 Gazdaság

A volt MFB-vezér cége nyerte a népszámlálás reklámtenderét

A volt MFB-vezér cégét, az I.M.G. Inter Media Group Kft.-t hirdették ki nyertesnek az októberi népszámláláshoz kapcsolódó médiakommunikációs és PR-feladatok ellátására kiírt közbeszerzésen - írja a Napi Gazdaság.

A KSH közbeszerzési tájékoztatójából kiderül, újabb állami megbízást nyert el az I.M.G. Inter Media Group Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft., ezúttal a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) nettó 177 millió forint keretösszegben kiírt médiatenderén szerepelt sikeresen derül ki - írja a Napi Gazdaság.

Az Opten cégtárának adatai szerint a 2002-ben alapított cég Somogyi Miklós ügyvezető kisebbségi, valamint 2010 júliusától Patonai Péter minősített többségű tulajdonában van. Patonai az állami tulajdonú Magyar Fejlesztési Bank Zrt. elnök-vezérigazgatója volt az első Orbán-kormány idején.

A KSH megbízásának része - írja a gazdasági napilap - a népszavazás médiastratégiájának kialakítása, a médiatervezés és felületvásárlás (pr filmek, tv spotok, interjúk megjelentetése az országos és regionális televíziókban, rádiókban, nyomtatott sajtóban, vírusfilmek, reklámbannerek, hirdetések és blogok elhelyezése internetes felületeken, valamint köztéri hirdetések kihelyezése).

A cég - írja a Napi - az idén eddig mintegy 317 millió forintnyi megbízást nyert el minisztériumoktól és állami tulajdonú szervezetktől: márciusban nettó 272 millió forint keretösszegben kötött megállapodást a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a média- és márkakommunikációs stratégiájának kidolgozására, kampányok tervezésére, médiavásárlásra és kutatások elkészítésére, február végén pedig a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Új Széchenyi-terv pályázatainak meghirdetéséhez kapcsolódó médiavásárlási és médiaügynökségi feladatokra kiírt eljárását is, nettó 24,9 millió forintért. Az ügynökséget találta a legalkalmasabbnak a Budapesti Fesztiválközpont Nonprofit Kft. is az óriásplakátjai, citylight- és telefonfülke-hirdetései kihelyezésére is, a cég az év végéig nettó 21 millió forintért látja el ezt a munkát.

A Napi Gazdaság Online idézi a Kreatív Online információit, amely szerint az I.M.G. nyerte meg májusban a Café Médiával közösen a Mol Nyrt. meghívásos médiatenderét is, amelyen offline területre (tévé-, rádió-, print- és közterületi hirdetésekre vonatkozó médiafeladatokra) kerestek ügynökséget. A cégekkel 2012 végéig kötöttek keretszerződést. A cég nyerte meg tavaly júliusban a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. közzétételi kötelezettségével kapcsolatos médiatervezési és médiavásárlási feladatok ellátása kiírt közbeszerzését is, nettó 80 millió forint keretösszegben - derül ki az uniós közbeszerzési értesítőből. Az I.M.G. tavaly mintegy 1,5 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, ami közel 300 millióval haladja meg a 2009-es bevételét. Mérleg szerinti eredménye 15 millió forintra csökkent az előző évi 26 millióról - derül ki az e-beszámoló adataiból. A cég kötelezettségállománya meghaladta a 645 millió forintot.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Tornyos Kata 2025. január. 07. 12:00

Vészesen terjednek a légúti fertőzések, de honnan tudjuk, hogy coviddal, influenzával vagy megfázással van-e dolgunk?

A téli időszak minden évben egyet jelent az influenzaszezonnal, és ez idén sincs másként. Magyarországon fokozódik a járványhelyzet, szinte mindenki talál a környezetében olyan embert, aki lázra vagy köhögésre panaszkodik, de még nem késő beadatni az influenza elleni védőoltást a HVG által megkérdezett szakértők szerint. Mi a különbség tünet és tünet között, és melyik légúti megbetegedés lehet igazán veszélyes? Erről is beszélt Várdi Katalin pulmonológus és Kemenesi Gábor virológus.