Csökkenő nyereség az RTL-nél
Csökkent Európa legnagyobb kereskedelmi televíziós csoportja, az RTL-csoport nyeresége az első negyedévben, miután a német reklámpiac lassabb növekedést mutatott és a vállalat jelentős beruházásokat hajtott végre - közölte a társaság hétfőn.
Csökkent az RTL-csoport nyeresége az első negyedévben. A Bertelsmann-csoport tulajdonában lévő RTL tájékoztatása szerint az első negyedéves adó-, kamatköltségek és értékcsökkenés előtti nyereség (EBITA) éves összehasonlításban 11,7 százalékkal 181 millió euróra csökkent. Az értékesítési bevételek enyhén, 1,25 milliárd euróról 1,26 milliárd euróra emelkedtek.
A társaság arról számolt be, hogy az egy évvel korábbi rekordnegyedévet követően 2011. első negyedéve vegyes képet mutatott. A holland és francia értékesítési bevételek jelentős mértékben nőttek, miközben Németországban estek. Csökkentette a társaság bevételeit, hogy idén a nagy reklámbevételeket hozó húsvéti reklámkampányok a második negyedévre estek.
Az RTL-csoport 10 európai országban 41 televíziós csatornát és 34 rádióadót működtet, FremantleMedia egysége televíziós tartalmat és műsorlicenszeket értékesít.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.