Öt biztosítónál kifogásolta az ügyintézést a PSZÁF
Öt biztosító működését kifogásolta a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF), de bírságot egyik esetben sem szabott ki.
Az Allianz Hungária Biztosítót a panaszok ügyintézési határideinek betartására szólította fel a PSZÁF. A K&H Biztosító két felszólítást is kapott: nagyobb gondot kell fordítania arra, hogy a munkatársai körültekintően járjanak el és intézkedjenek, illetve a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) szerződéseknél tartsa be a tájékoztatási kötelezettségét.
A Groupama Garancia kötelezettsége az, hogy tartsa be a panaszok ügyintézésének határidejét. A Generali Providencia figyelmét pedig a gépjármű-kárrendezés határidejének betartására hívta fel a PSZÁF. Végül a Cardif Biztosítót arra kötelezte a felügyelet, hogy a szolgáltatás során birtokába került dokumentumokat elvárható gondossággal kezelje, továbbá a döntéseit a szerződési feltételekben megadott határidőkben hozza meg.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.