2010. április. 09. 14:15 MTI Utolsó frissítés: 2010. április. 09. 14:16 Gazdaság

Elhagyja a Pannont és önálló márka lesz a djuice

A fiatalokat megcélzó mobilmárka, a djuice kiválik − a nevét nemsokára Telenorra váltó − Pannon GSM Távközlési Zrt.-ből, és önálló lesz − közölte Biró Balázs, a márka vezetője.

A 18-20 munkatársból álló djuice-csapat kiválik a Pannonból és a márkának például saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi majd. A djuice a jövőben csak a 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat.

Biró Balázs kifejtette: a márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Pannonnal is. A djuice márka jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik. Magyarországon 500 ezer a djuice-előfizetők száma, ezt az év végéig 100-200 ezerrel szeretnék növelni.

A  tulajdonos, a norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését. Biró Balázs szerint a fiataloknak más kell, mint az idősebbeknek: a telekommunikáció nem érdekli őket, csak az, hogy mindig mindenütt elérhetők legyenek. Mobilhasználati szokásaikat leginkább a partik, a barátok, a közösségi élet, valamint a divat határozzák meg. Fontos az is, hogy mindig elérhetők legyenek a közösségi oldalakon is.

zöldhasú
Hirdetés
Sport Balizs Benedek 2024. december. 31. 20:00

Garantált a libabőr – ezek voltak az év legszebb magyar sportpillanatai

Utolsó másodperces magyar gólok az olimpián, a foci- és a kézilabda-Eb-n, a férfi párbajtőrözők aranytussal megnyert döntője, példátlan holtverseny női 1500 gyorson, a „semmiből jött” aranyérem taekwondóban és Milák Kristóf olimpiai bajnoki címet érő benyúlása. Csak néhány pillanat az év legszebb magyar sportsikereiből, amelyeket most képekkel és videókkal elevenítünk fel.