Eltűnik a magyar mobilpiacról a Telenor név, új lesz helyette
De azt még nem tudni, micsoda.
De azt még nem tudni, micsoda.
Már javában zajlik az átmárkázási folyamat tervezése a cseh PPF-csoportnál, amely tavaly megvásárolta a Telenor magyarországi leányvállalatát. Az ügyfelek érzékelni fogják az eredményt: a Telenor helyett új névvel találkozhatnak majd.
Ladislav Bartonicek, a PPF-csoport kisebbségi tulajdonosa és távközlésért felelős vezetője tagadta, hogy bárkitől is vételi ajánlatot kaptak volna a Telenorra.
Az már egészen biztos, hogy megváltozik a Telenor neve, de sok kérdés áll még nyitva. Mi lesz a díjcsomagokkal? Mire számíthatnak az ügyfelek? És lehet-e még ebből Telenorbán? Igyekeztünk végiggondolni az ügyfelek mindennapjait érintő legfontosabb kérdéseket.
A tervek szerint 36 méteres lesz a budapesti állatkertbe tervezett biodóm legmagasabb pontja, vagyis meghaladja majd a Nagyszikla magasságát. A tetejét nem üveggel, hanem kétrétegű telflon fóliával fedik be, ami az állatkert igazgatója szerint a legjobb hang- és hőszigetelő. Persányi Miklós a Liget Budapest blognak adott interjút.
A norvég Telenor távközlési vállalat a második negyedévben 9,494 milliárd norvég koronás adózott eredményt ért el, közel hétszer többet az egy évvel korábbi 1,375 milliárdnál.
A Telenor új szolgáltatásai közé tartozik például a mobil tarifák és a vezetékes hívások díja közötti különbség...
Távozik a Pannontól Laczkó Tóth Gergely kereskedelmi vezérigazgató-helyettes - írja a Kreatív Online
A fiatalokat megcélzó mobilmárka, a djuice kiválik − a nevét nemsokára Telenorra váltó − Pannon GSM Távközlési Zrt.-ből, és önálló lesz − közölte Biró Balázs, a márka vezetője.
A Pannon felveszi a norvég anyavállalata, a Telenor nevét, s ezzel összekapcsolja a 3,6 millió magyar előfizetőt a 13 európai és ázsiai országban jelen lévő Telenor 174 milliós ügyfélkörével − mondta Anders Jensen, a magyar cég vezérigazgatója.
Egy évvel korábban a legalsó sorban 1,96 milliárd korona állt.