2010. március. 15. 12:16 MTI Utolsó frissítés: 2010. március. 17. 18:58 Gazdaság

A MindShare nyerte a posta kommunikációs tenderét

A MindShare Médiaügynökség Kft. nyerte legkedvezőbb ajánlatával a Magyar Posta Zrt. Beszerzési és Ellátási Szolgáltató Központja által médiatervezésre és vásárlásra kiírt nyílt közbeszerzést - az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

Az ügynökség feladata médiatervezés és vásárlás, továbbá médiaelemzés lesz a Magyar Posta Zrt. részére, különös tekintettel a PR és marketing célú hirdetések megjelentetésére, kampányokra a nyomtatott, az elektronikus és az online médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken. A pályázatra három ajánlat érkezett, összességében legelőnyösebb lett a nyertes. A MindShare ügynökségi jutaléka 0,4 százalék. A megajánlott átlagos médiavásárlási kedvezmény mértéke a napi sajtóban 46,05 százalék, a tévében 87,11-89,43 százalék, míg a rádióban 65,62-68,20 százalék.

zöldhasú
Hirdetés