Még tart a panaszáradat a hitelezési sérelmek miatt
Húsz százalékkal több panasz érkezett a pénzügyi felügyelethez a második negyedévben, mint egy évvel korábban; a legtöbb kifogást a hitelezéssel, ezen belül elsősorban a törlesztőrészletek alakulásával kapcsolatban tették az ügyfelek - számol be a hétfői Népszabadság.
Mintegy 2400 panasz érkezett a pénzügyi szektor szereplőinek tevékenységével kapcsolatban a PSZÁF-hez a második negyedévben. Az év első három hónapjához képest ez jelentős, 25 százalékos mérséklődés, de a tavalyi azonos időszakkal összevetve még így is 20 százalékkal több volt reklamáció. A legtöbb kritika a bankokat, a takarékszövetkezeteket, valamint a pénzügyi vállalkozásokat érte: a beadványok 62 százaléka a pénzügyi szolgáltatókhoz köthető.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.