2007. április. 24. 08:44 MTI Utolsó frissítés: 2007. április. 24. 10:55 Gazdaság

Energiatakarékossági médiakampány május végéig

Médiakampányt indított az energiatudatosság és -takarékosság javítására a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium hétfőn.

A televízióban, interneten, óriásplakátokon, és az írott sajtóban megjelenő hirdetések konkrét tippeket adnak az otthoni energiaköltségek csökkentésére. Rácz Krisztina, a GKM kommunikációs főosztályvezetője szerint az ország 3,5 millió lakásából 3 millió rossz energetikai besorolás alá esik, amit javítani lehet nyílászáró-cserével, illetve a falak utólagos szigetelésével is. A reklámok felhívják a figyelmet egyebek között arra is, hogy a radiátorok szabályozhatóvá tételével 12-18 százaléknyi energiát takaríthatunk meg. Ahogy olyan hétköznapi apróságnak tűnő megtakarítási lehetőségekre is, mint az energiatakarékos izzók használata, amelyek negyedannyit fogyasztanak áramból a hagyományos égőkhöz képest. Az Energiatippek a tárca honlapján (www.gkm.gov.hu) olvashatók. A május végéig tartó akció 170 millió forintba kerül.

URLguru

További hasznos weblapokat szeretne a témában? Esetleg Ön osztana meg másokkal érdekes linkeket? Kattintson az URLguru.hu oldalra!

zöldhasú
Hirdetés
EUrologus Folk György (EUrologus) 2025. január. 09. 17:00

Elon Musk beszól az európai államfőknek és élvezi

Szünet nélkül folyik az adok-kapok a Trump-adminisztrációban befolyásos szerepre készülő Elon Musk és az európai politikusok között. A németországi választások előtt kellene dűlőre jutni.