A Chio-Wolf Magyarország 450 milliót költ fejlesztésekre
Mintegy 450 millió forint értékben valósít meg magyar piaci pozícióit erősítő beruházásokat a Chio-Wolf Magyarország Kft. 2006-ban.
A leányvállalat üzleti stratégiájából adódóan magyar termesztésű alapanyagokból – burgonya, kukorica, liszt – gyártja snack termékeit. A német tőkével működő, 15 évvel ezelőtt létesült cég fejlesztési programjának keretében a cég győri üzemében folyamatosan működő tésztadagasztó géppel modernizálják a gyártási technológiát. A beruházások eredményeként jelenlegi 32 százalékos piaci részesedésüket 35-37 százalékra szeretnék növelni.
A társaságnak jelenleg Győrben és Zircen működik üzeme. Az 500 főt foglalkoztató élelmiszeripari cég 2006 végére már a 10 milliárd forintot meghaladó nettó árbevételre számít – közölte Somogyi György, a társaság magyarországi vezérigazgatója.
A budapesti központú Chio-Wolf Magyarország Kft. anyavállalata Kölnben működik Intersnack Knabbergeback GmbH Co néven. A német vállalatcsoport leányvállalatai közül – a cégvezetés szerint – árbevétel, piaci pozíció, tartós eredmény tekintetében a Chi-Wolf Mgyarország Kft. a legsikeresebb – mondta a vezérigazgató.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.