Közös akcióban a Pepsi és a Coca-Cola
Összeáll a két rivális üdítőital-gyártó cég, és közösen kampányolnak termékeik mellett Indiában - írja a New York Times. A Coca-Cola és a Pepsi hosszú reklámkampányba kezdett, miután az indiai bíróság kötelezte őket, hogy fedjék fel az üdítők pontos összetételét.
A Coca-Cola és a Pepsi hosszú kampányba kezdett Indiában, hogy meggyőzzék a lakosságot, biztonságosak termékeik. Teszik ezt azután, hogy az indiai bíróság pénteken arra kötelezte a cégeket, hogy tegyék nyilvánossá az üdítőitalok pontos összetételét - írja a New York Times.
A két rivális cég hétfőn közös nyilatkozatot adott ki, melyben leszögezik, a vásárlók egészsége a legfontosabb szempont az üdítők gyártásánál. Az üdítők összetétele teljes mértékben megfelel a szigorú nemzetközi normáknak - idéz a közleményből a New York Times.
A Pepsi kommunikációs offenzívát kezdett, egyoldalas hirdetéseket helyezett el a napilapokban. Ebben azt hirdeti, hogy a Pepsi termékei a legbiztonságosabb üdítőitalok egyike. A cég beismerte, hogy a rovarirtó szerek nyomokban megtalálhatók az indiai vizekben, emiatt az ételekben és italokban is megtalálható a szer. A teákban és ételekben fellelhető mennyiséghez képest azonban az üdítőkben található arány elenyésző.
Az indiai farmerek évtizedeken keresztül használtak rovarirtót a földeken, így kimutatható a talajvízben - és ezen keresztül sok eladott ételben is - a szer.A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.