2004. szeptember. 02. 09:21
Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00
Gazdaság
Az MTV legyűrte az RTL Klubot és a TV2-t
A nézettségi versenyben eddig a két országos kereskedelmi csatorna mögött álló Magyar Televízió (MTV) adását nézték a legtöbben a múlt hét végén zárult olimpia alatt.
A teljes népesség körében a nézettséget tekintve 25,9 százalékot ért el az MTV, szemben a két országos kereskedelmi csatorna - az RTL Klub és a TV2 - 22,4 és 23,5 százalékos eredményével - közölte Csorba Mária az AGB Hungary adatai alapján. A hirdetők által előnyben részesített 18-49 éves korosztály körében 24,3 százalékos eredményével az MTV ugyancsak megelőzte az RTL Klubot (23,5 százalék) és a TV2-t (23,8 százalék).
Az országos televíziós csatornák nézettségi rangsorát az utóbbi hónapokban az RTL Klub vezette, a második a TV2, a harmadik az MTV volt.
Már az olimpia első hetében többen nézték az MTV-t, mint bármely kereskedelmi televíziót, a második héten pedig tovább nőtt az MTV előnye - írja az origo. Ez a lap szerint annak is betudható, hogy az aranyreménnyel vízre szálló kajakosok, kenusok csak a versengés vége felé kapcsolódtak be a versengésbe, de a napi beszélgetésekben is gyakori témaként felbukkanó, egyre dagadó doppingbotrány is egyre több embert irányított a napi 8-10 órában sportot sugárzó csatornára.
A vasárnapi vízilabdadöntőt és a záróünnepséget is igen sokan látták. Általában a nagy téttel bíró, kiemelkedő, jól reklámozott sportesemények is nagy nézettséget hoznak, elég Kovács István, Erdei Zsolt bokszmérkőzéseire, vagy a futballválogatott jelentősebb meccseire gondolni.
Az athéni ötkarikás játékok kezdete előtt tett bejelentések szerint az MTV mintegy 250, a Duna Televízió több mint 100 órányi közvetítést tervezett sugározni az olimpiáról, míg az RTL Klub - mint azt Kotroczó Róbert hírigazgató közölte - "a híradók keretein belül" foglalkozik a témával olyan terjedelemben, "ahogy az esemény adja". A TV2 - "minden este rövid, körülbelül 10-15 perces összefoglalók" keretében foglalkozott az eseménnyel Lóránt Gergely marketing és pr-vezető korábbi tájékoztatása szerint.
Az országos televíziós csatornák nézettségi rangsorát az utóbbi hónapokban az RTL Klub vezette, a második a TV2, a harmadik az MTV volt.
Már az olimpia első hetében többen nézték az MTV-t, mint bármely kereskedelmi televíziót, a második héten pedig tovább nőtt az MTV előnye - írja az origo. Ez a lap szerint annak is betudható, hogy az aranyreménnyel vízre szálló kajakosok, kenusok csak a versengés vége felé kapcsolódtak be a versengésbe, de a napi beszélgetésekben is gyakori témaként felbukkanó, egyre dagadó doppingbotrány is egyre több embert irányított a napi 8-10 órában sportot sugárzó csatornára.
A vasárnapi vízilabdadöntőt és a záróünnepséget is igen sokan látták. Általában a nagy téttel bíró, kiemelkedő, jól reklámozott sportesemények is nagy nézettséget hoznak, elég Kovács István, Erdei Zsolt bokszmérkőzéseire, vagy a futballválogatott jelentősebb meccseire gondolni.
Az athéni ötkarikás játékok kezdete előtt tett bejelentések szerint az MTV mintegy 250, a Duna Televízió több mint 100 órányi közvetítést tervezett sugározni az olimpiáról, míg az RTL Klub - mint azt Kotroczó Róbert hírigazgató közölte - "a híradók keretein belül" foglalkozik a témával olyan terjedelemben, "ahogy az esemény adja". A TV2 - "minden este rövid, körülbelül 10-15 perces összefoglalók" keretében foglalkozott az eseménnyel Lóránt Gergely marketing és pr-vezető korábbi tájékoztatása szerint.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.