2004. július. 14. 10:08
Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00
Gazdaság
Sokat költött reklámra a T-mobile
A legnagyobb magyar mobilszolgáltató májushoz képest több mint 50 százalékkal növelte listaáron számított tévés hirdetéseit.
Júniusban a T-Mobile lett a legjobban hirdetett mobilszolgáltató, lekörözve a Matávot és a Vodafone-t - írja a portfolio.hu. Az imázs- és névváltás után a mobilcég júniusban 968 millió forintot költött reklámra. Ezzel azonban még nem vált a hirdetési piac első számú megrendelőjévé: egyelőre megelőzi az Unilever és a Danone.
A Vodafone júniusban 747 millió forintot költött reklámra, a Pannon GSM pedig teljesen eltűnt a legnagyobb hirdetők listáról, erősen visszafogva hirdetési költségeit.
A Vodafone júniusban 747 millió forintot költött reklámra, a Pannon GSM pedig teljesen eltűnt a legnagyobb hirdetők listáról, erősen visszafogva hirdetési költségeit.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.