2004. július. 14. 10:08 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Gazdaság

Sokat költött reklámra a T-mobile

A legnagyobb magyar mobilszolgáltató májushoz képest több mint 50 százalékkal növelte listaáron számított tévés hirdetéseit.

Júniusban a T-Mobile lett a legjobban hirdetett mobilszolgáltató, lekörözve a Matávot és a Vodafone-t - írja a portfolio.hu. Az imázs- és névváltás után a mobilcég júniusban 968 millió forintot költött reklámra. Ezzel azonban még nem vált a hirdetési piac első számú megrendelőjévé: egyelőre megelőzi az Unilever és a Danone.



A Vodafone júniusban 747 millió forintot költött reklámra, a Pannon GSM pedig teljesen eltűnt a legnagyobb hirdetők listáról, erősen visszafogva hirdetési költségeit.
zöldhasú
Hirdetés
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.