2004. május. 24. 14:03
Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00
Gazdaság
Medgyessy: indul az M0-ás új szakaszának építése
Az M0-ás Budapestet elkerülő körgyűrű 12 kilométeres kétszer kétsávos új útszakasz a Strabag Rt. kivitelezésében 34,5 milliárd forintos beruházásban 2005 végéig készül el, alapkövét hétfőn Medgyessy Péter helyezte el.
Az M0-ás új szakaszának építésével összhangban indult meg a Vecsés-Üllő elkerülő szakasz 12 kilométeres építése is, amely szintén kétszer kétsávos lesz, és 12 milliárd forintba kerül - mondta Bodnár Zoltán, a Nemzeti Autópálya Rt. vezetője.
Medgyessy Péter miniszterelnök az alapkőletétel alkalmából arról beszélt, hogy az M0-ás körgyűrű továbbépítése egyszerre old meg két fontos kérdést. Hálózattá építi a magyar autópályák, autóutak rendszerét, másfelől tehermentesíti a fővárost. "A munkálatok eredményeként 2007-ig elkészül az M0-ás autópálya" - szögezte le Medgyessy, aki elmondta: az ország versenyképességét nem az adja meg, hogy álmodunk, hanem hogy építünk, s hanem beszéd helyett cselekszünk.
(MTI)
Medgyessy Péter miniszterelnök az alapkőletétel alkalmából arról beszélt, hogy az M0-ás körgyűrű továbbépítése egyszerre old meg két fontos kérdést. Hálózattá építi a magyar autópályák, autóutak rendszerét, másfelől tehermentesíti a fővárost. "A munkálatok eredményeként 2007-ig elkészül az M0-ás autópálya" - szögezte le Medgyessy, aki elmondta: az ország versenyképességét nem az adja meg, hogy álmodunk, hanem hogy építünk, s hanem beszéd helyett cselekszünk.
(MTI)
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.