USA: kampány indul a szénhidrátokért
Két amerikai szervezet évi négy-öt milliárd dollárt kíván egy orvosokat és iskolákat megcélzó, kenyérfogyasztást népszerűsítő kampányra fordítani.
Az erőfeszítések arra irányulnak, hogy ellensúlyozzák azt a táplálkozási irányzatot, amely az alacsony szénhidrát-tartalmú étrendet, a fehérje- és a zöldségfogyasztást helyezi előtérbe.
Annál is inkább, mert az alacsony szénhidrát-tartalmú étrend lázának köszönhetően a világ egyik legnagyobb száraztészta gyártója, a New World Pasta Co. májusban kért csődvédelmet, mert a megváltozott étkezési szokások következtében meredeken csökkentek bevételei.
A marketing- és reklámkampány lebonyolítását az Interpublic Group of Cos.-hoz tartozó Mullen reklámügynökséget végzi. (MTI)
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.