Budapesten létesíti regionális központját a BMW
Május elsején egy új BMW-leányvállalat kezdi meg működését Magyarországon, amelynek feladata a kelet-európai piac lehetőségeinek a kiaknázása lesz.
A BMW és a Mini márkájú gépkocsik behozatala mellett a társaság a területi márkaképviseletekkel kialakított együttműködés szorosabbá tételére is törekszik majd főként az árképzés és a termékstratégia, valamit a piaci munka terén. A társaság finanszírozási szolgáltatásokat is nyújt majd mind a kereskedők, mind pedig a vásárlók részére.
Tavaly a BMW hatezer autót értékesített a tíz csatlakozó országban. Az autógyár megítélése szerint leginkább a luxus kategória kínál számára növekedési lehetőséget. (MTI)
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.