2004. április. 29. 13:28 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Gazdaság

Budapesten létesíti regionális központját a BMW

Május elsején egy új BMW-leányvállalat kezdi meg működését Magyarországon, amelynek feladata a kelet-európai piac lehetőségeinek a kiaknázása lesz.

Az értékesítési központ gondoskodik majd a piac autókkal és alkatrészekkel történő ellátásáról, és a szervízszolgáltatások optimalizálásáról - közölte a cég Münchenben.



A BMW és a Mini márkájú gépkocsik behozatala mellett a társaság a területi márkaképviseletekkel kialakított együttműködés szorosabbá tételére is törekszik majd főként az árképzés és a termékstratégia, valamit a piaci munka terén. A társaság finanszírozási szolgáltatásokat is nyújt majd mind a kereskedők, mind pedig a vásárlók részére.



Tavaly a BMW hatezer autót értékesített a tíz csatlakozó országban. Az autógyár megítélése szerint leginkább a luxus kategória kínál számára növekedési lehetőséget. (MTI)
zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?