Erőlködik a McDonald's Olaszországban
Sztárszakácsot vet be a McDonald's Olaszországban, hogy a gasztronómiailag kifinomultabb olaszokat is éttermeibe csábítsa.
Az amerikai gyorséttermi hálózat Gualtiero Marchei ismert olasz mesterszakácsot szerződtette, hogy két új hamburgerrel és egy desszerttel gazdagítsa a kínálatot. Két időszakos szendviccsel és egy desszerttel próbálkozik a fast food étterem: az Adagióban a különleges, pörkölt mandulás kenyéren és a sózott ricottán kívül padlizsánkrém is helyet kap. A Vivace név alatt napraforgómagos kenyérbe bújtatott spenót, hagyma és sonka szerepel.
Az ínyenc olaszok általában idegenkednek a sajtburgertől, és előnyben részesítik a pizza margheritát, amely szinte minden utcasarkon kapható Olaszországban.
A fogyasztók csábítása érdekében ezért az amerikai cég úgy véli, hogy az olasz termékeket előnyben részesítve csábíthatja magához az olaszokat, így kerülhet a hamburgerekbe a dél-tiroli sonka, az eredeti parmezán és prosciutto, vagyis az olasz sonka is. A McDonald's Olaszországban 904 millió eurós nyereséggel zárta az elmúlt évet. Ez 2009-hez képest 8,4 százalékos növekedést jelent.