Magyarországra egyelőre nem jut ebből az őrületből.
A svéd gasztronómiát a bútoráruház ikonikus fogása miatt szinte az egész világon a húsgolyókkal azonosítják az emberek. A dolog pedig visszafelé is működik, az IKEA-s „köttbullar”-nak komoly rajongótábor van, olyannyira, hogy a cég évek óta vegán verzióban is árulja.
Az idei karácsonyi kampányában az áruházlánc brit marketingesei ezt a rajongást járatják csúcsra, előrukkoltak ugyanis a hatalmas „pulykaméretű” húsgolyó koncepciójával egy múlt héten megosztott Instagram-videóban:
A videó megjelenésekor még nem volt világos, hogy csak viccről van-e szó, vagy valóban elkészítette és piacra dobja az IKEA a monstrumot. Néhány nappal később azonban újabb bejegyzésben tisztázták, hogy
a gigantikus húsgolyó létezik, megvenni azonban nem lehet, csak megnyerni.
Az áruházlánc összesen 30 darab pulykahúsos és 30 darab vegán óriás húsgolyót sorsol ki azok között a Nagy-Britanniában élő fanatikusok között, akik a nyerési esélyért cserébe hajlandóak 25 (!) ismerősüket megjelölni az Instagramon futó nyereményjátékban.