Az Egyesült Államokban a sör helyett inkább koktéloznak, ezt pedig a kisebb főzdék sínylik meg leginkább.
1896-ban alapították San Francisco városában, 2023-ban azonban bezár az Anchor Brewing Company – írja a BBC. A 127 éves főzdét 2017-ben vásárolta fel a japán Sapporo, azonban ők most azt kommunikálják, hogy a márka újjáélesztésére tett kísérleteik kudarcot vallottak.
Az Anchornak volt egy időszaka, amikor rendkívül jól futott az Egyesült Államokban (a kritikusok szerint azért, mert ennek a sörnek, ellentétben a legtöbb amerikai sörrel, volt karaktere), azonban az utóbbi években küszködött. 2022-ben mindössze tízmillió dolláros forgalmat hozott össze a gyár, ami sehol sincs ahhoz képest, hogy a Sapporo 2017-ben 85 milliót fizetett értük.
Az Egyesült Államokban a kisebb, független főzdék amúgyis nehéz helyzetben vannak, ugyanis a sörfogyasztás visszaszorult, a vásárlók inkább előrecsomagolt koktélokat vásárolnak. Az Anchornál nagyjából hatvanan dolgoztak, most két hónapjuk van arra, hogy új munkahelyet találjanak maguknak.