A konfliktus amiatt robbant ki, hogy a férje, Gerard Piqué elhagyta az énekest egy 22 éves nőért. Shakira ezt nehezen viselte, így dalba öntötte rosszallását.
„Felérek két huszonkét évessel, Twingóra cserélted a Ferrarit, Casióra a Rolexet” – egyebek mellett ezt énekli legújabb dalában Shakira, amellyel korábbi partnerének, Gerard Piqué spanyol labdarúgónak, két gyereke apjának üzen, aki tavaly, 11 év után elhagyta egy 22 éves nő kedvéért.
A dal hatalmasat megy a YouTube-on, két nap alatt már 96 milliónál is több megtekintésnél tart.
Mivel világsztárokról van szó, a megemlített márkák sem hagyták annyiban a dolgot. A Renault egy 22-es rajtszámú Twingóval reagált, a Casio pedig a Piqué által alapított Királyok Ligájának szponzoraként lépett be a történetbe.
Pa tipos y tipas como tú. ¡Sube el volumen! #Renault #Twingo #claramente #joven #urbano #eléctrico #ágil #Icónico #compacto #travieso pic.twitter.com/eND207qM3H
— Renault España (@renault_esp) January 12, 2023
"Casio":
— ¿Por qué es tendencia? (@porquetendencia) January 13, 2023
Por el anuncio de Gerard Piqué en la #KingsLeague pic.twitter.com/MIIQpR5BPB