Ez pontosan 18 millió darabnak felel meg.
Magyarországon 2017 júliusa és 2018 júniusa között 18 millió, csaknem 6 ezer tonna fagyasztott pizza fogyott 8 milliárd forint értékben – írja az MTI a Nielsen közleménye alapján.
A piackutató szerdai közleménye szerint az első félévvel zárult időszak fogyasztása az előző 12 hónaphoz képest értékében 17 százalék, mennyiségében 12 százalék bővülést hozott. A forgalom egyenletesen nő, szezonalitást nem mutat, de területi különbségek megfigyelhetők, hiszen a forgalom 42 százalékát a főváros és környéke adja. A felmérés alapján a termékek 68 százalékát diszkontok és a szupermarketek értékesítik.
A Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője szerint a fagyasztott pizzák népszerűsége a kényelmi termékek iránti keresletet jelzi. Hajnal Dóra hozzátette, hogy a saját márkás készítmények forgalma tavaly utolérte a gyártói márkákét, mindkettőből csaknem ugyanannyi fogyott a vizsgált időszakban.