Kríziskommunikációnál mindig jó pont az őszinteség.
Miután Nagy-Britanniában a KFC gyorséttermeknek több mint a fele ideiglenesen bezárni kényszerült, mert nem érkezett meg időben a friss csirkeszállítmány, az étteremlánc elnézést kért a vevőktől.
Tették ezt a maguk elegáns, humoros, rövid és tömör módján, és próbáltak a lehető legjobban kijönni a kínos szituból, már ha azt nézzük, hogy még ebből a helyzetből is tudtak reklámot csinálni maguknak. A brit nyomtatott lapokban – például a Metro című újságban – megjelent ugyanis egy hirdetésük, amelyben bocsánatot kérnek a vevőiktől. A klasszikus KFC-s csirkés vödrön azonban felcserélték a betűket, és a KFC logó helyett a "FCK" feliratot használták. Finoman utalva ezzel arra, hogy ezt jól elb#@ák.
KFC apologises with a full page ad in today's Metro. A masterclass in PR crisis management.#KFCCrisis pic.twitter.com/ZF4SfAuHl5
— Andrew Bloch (@AndrewBloch) February 23, 2018
Az érintett gyorséttermek továbbra is zárva tartanak.