19 milliós bírságot kapott az NN Biztosító, mert nem válaszoltak időben az ügyfelek panaszaira
Az életbiztosításokat vizsgálták.
Az életbiztosításokat vizsgálták.
A következő években várhatóan még jobban felgyorsul a mesterséges intelligencia térnyerése az ügyfélszolgálatokon. A gyakorlatban ebből annyit lehet majd észrevenni, hogy minden sokkal gyorsabban történik majd, akár emberi munkaerő bevonása nélkül, akár hangzóbeszédben is.
A cég bíróságra megy, mert nem fogadja el a döntést.
Egy külföldi vállalatvezetők körében készült felmérés szerint a magyar alkalmazottak közül keveseket jellemez kezdeményező- és kompromisszumkészség, baj, hogy a tapasztalt dolgozók elvándorolnak, és bár nem általános vélemény a mindent átszövő korrupció, de sokan panaszkodnak rá. Mindenképpen érdemes Magyarországon élni és dolgozni; ez még akkor is igaz, ha a korrupció létét nem tudom elfogadni – állítja egy osztrák cég itt dolgozó vezetője.
Hathatós segítséget nyújthat a kkv-k számára az a CRM-rendszer, mellyel átláthatóbbá válik az ügyféllista, így hatékonyabbá tehető az értékesítés is.
A világ egyik legjobb kommunikációs tanácsadója öt pontban foglalta össze, hogy mi szükséges a sikeres és boldog irodai csapat összeállításához.
November 30-án kerül sor a fővárosi Hotel Novotel Centrumban az IDC CRM Konferencia 2011 rendezvényre.