November 30-án kerül sor a fővárosi Hotel Novotel Centrumban az IDC CRM Konferencia 2011 rendezvényre.
November 30-án kerül sor a fővárosi Hotel Novotel Centrumban az IDC CRM Konferencia 2011 rendezvényre.
Mikor, milyen körülmények között érdemes inkább CRM megoldást fejleszteni, vagy CRM alkalmazáscsomagot bevezetni, avagy felhő alapú CRM alkalmazást bérelni? Ezeket a kérdéseket veszi górcső alá a rendezvény délelőtti kerekasztal beszélgetése, melyen végfelhasználó cégek szakértői vesznek részt.
Érdekes előadások is elhangzanak majd, többek között a CRM bevezetéséről, a kifordított nézetű ügyfélkezelésről, de hallhatunk majd az elmúlt tíz év néhány hazai és külföldi üzleti alkalmazásáról, azok sikereiről és kudarcairól. Az előadók sorra veszik a CRM programok jellemzőit, illetve tipikus problémáit, sőt az alkalmazható gyakorlatokról is áttekintést adnak.
A rendezvény záróakkordjaként szintén egy kerekasztal beszélgetésre kerül sor, amelynek témája a kintlévőség-kezelés. A beszélgetésben három meghatározó iparág: a távközlés, pénzügyi szektor és a közműszolgáltatások képviselői osztják meg kintlévőség-kezeléssel kapcsolatos tapasztalataikat, s megpróbálnak válaszolni a témával kapcsolatos legégetőbb kérdésekre (Mit jelent a kintlévőség kezelés a képviselt cégek életében? Mennyire fontos terület? Hogyan működik, milyen erőforrásokkal és szervezettel, milyen volumenű ügyfélbázist és problémás ügyet kezel? Hogyan változtak a kintlévőség kezelés, behajthatóság problémái az elmúlt másfél évben és hogyan alkalmazkodtak ezekhez a kerekasztal beszélgetésen részt vevők vállalatai? Mit jelentet ez az alkalmazott kintlévőség kezelési módszertanokban, az ezzel foglakozó szervezetben, folyamatokban és az ezeket támogató informatikában? )
Az online regisztrációs lap és további információk itt érhetők el.