Hogyan alakítsuk tudatosan az énmárkánkat?
Óriási különbség van aközött, ahogy mások látnak, és amilyennek szeretnénk, hogy lássanak minket. Ez azonban irányítható.
Óriási különbség van aközött, ahogy mások látnak, és amilyennek szeretnénk, hogy lássanak minket. Ez azonban irányítható.
A jó sztori megragadja a képzeletünket, és úgy meséli el a valóságot, ahogyan arra a száraz tények soha nem lennének képesek. Éppen ezért a történetek tökéletesen alkalmasak személyes márkánk építéséhez is.
Szempontok és gyakorlati tanácsok a Personal Branding blog szerzőjétől, hogy a megfelelő kép készüljön a megfelelő helyre.
Éder Krisztián belső okok miatt váltott a zenélésről a fotózásra két évvel ezelőtt. Szerinte a személyes márkaépítést nem lehet tanulni, ez nála inkább ösztönből jön. Kreatív munkáit a saját cége menedzseli, kisvállalkozóként hosszú távra tervez. Arról is mesélt, hogyan látja a hazai kreatív ipart belülről.
A Linkedin elsősorban marketingre, terméked vagy szolgáltatásod ismertségének növelésére szolgálhat. Másodlagosan használhatod vállalkozói ismertséged, illetve céges márkád építésére is.
"Az énmárka nem más, mint amit akkor mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából" – mondta Jeff Bezos, az Amazon alapítója.