Elárulták az áruházláncok, melyik termékeket lopják a leginkább
Az alkoholt szinte mindenhol lopják.
Az alkoholt szinte mindenhol lopják.
Az áruházláncok tíz százalék feletti forgalombővülést várnak az ünnepi időszakra.
Bár az árstop bevezetésekor sokan attól tartottak, hogy elárasztják a hazai üzleteket az olcsóbb importáruk, csütörtöki körképünk ezt csak részben igazolta.
Sok múlik az őszi bértárgyalásokon.
Minél nagyobb egy üzlet, annál többet kereshetnek a fizikai dolgozók, de más is számít.
A házhozszállítási szolgáltatással együtt folyamatosan növekvő környezetterhelés után is díjat fizethetnek a jövőben a napi fogyasztási cikkeket kínáló áruházláncok – írja a Magyar Idők hétfői számában.
Van, aki jól megél a dinnyetermesztésből, de sokan csak annyit keresnek rajta, ami épp elég az éhenhaláshoz. Dühöng a vadkapitalizmus, a magyarok keresik a pozíciót az olcsó exporttal szemben.
A plázastopra, az egyoldalúan kivetett büntetőadóra és a két veszteséges év utáni kötelező bezárásról szóló szabályra panaszkodik Jean-Claude Junckernek, az Európai Bizottságnak a magyarországi áruházláncok helyzetéről írt levelében Kenneth Bengtsson, a nagy láncokat tömörítő EuroCommerce szervezet vezetője – állította a Népszabadság a birtokába került levélre hivatkozva.
Újabb adók jövőre, megszűnő szociális segély, gyanús étolajok, kiutált Tesco és Auchan, központosított dohány-nagykereskedelem, Széles Gábor a webkereskedelemben utazik. A kólaautomaták pedig lehet, hogy eltűnhetnek. A hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Konkrét cégeket, NAV-vezetőket és félreállított adóhatósági dolgozókat nevezett meg az áfacsalási botrány kirobbantója a Nemzeti Nyomozó Iroda munkatársainak – erre következtethetünk abból a jegyzőkönyvből, amely Horváth András januári tanúkihallgatásáról készült. Az anonimizált dokumentumot közzétesszük.
Lokodi Ákos induló vállalkozása kézműves szószokat, mártásokat, lekvárokat gyárt Pécsett. Termékei ízletesek és versenyképesek, ám nem szeretne piacozni és webshopon értékesíteni. Milyen lehetőségei maradnak az értékesítésre? Hogy látják a kézműves szószok piacát a meghatározó szereplők? A fő motívum: újat kell mutatni, és több lábon kell állni.