400 forintos vámkezelési díját számolt rá a posta a 600 forintos árura
A posta szerint nekik minden csomagot vám elé kell állítaniuk, és ennek költsége van.
A posta szerint nekik minden csomagot vám elé kell állítaniuk, és ennek költsége van.
Korát és korszellemét megelőző, a szocializmussal kevéssé konform nézeteket vallott Liska Tibor közgazdász-tudós, aki ma lenne 95 éves. Ő robbantotta ki többek közt a Kádár-kor egyik legjelentősebb kulturális vitáját. Alakját e cikk szerzője, Farkas Zoltán hamarosan megjelenő kötete is felidézi.
Itt a lista a nagyobb üzletek panaszkezelési gyakorlatáról, nagy eltérések tapasztalhatók.
Úgy néz ki, hogy Romániában nem jelentene nagy változást – legalábbis a lakosság számára –, ha bevezetnék az eurót: már jó ideje gyakorlatilag "hivatalos" pénznem ugyanis a közös valuta, a termékek és javak árát rendszerint az egységes európai fizetőeszközben is kifejezik, illetve az árak alakulása nagyban függ a lej/euró árfolyam alakulásától, ugyanakkor a legtöbb gazdasági szektor inkább az eurótól függ, mint a lejtől.
Venezuelában élelmiszerhiány alakult ki, az embereknek az állami tulajdonú szupermarketláncoknál számot írnak a karjukra, hogy tudják, mikor kerülnek sorra.
A moszkvai adminisztráció annak ellenére, hogy a 2013-as év Oroszországban hivatalosan az orosz-holland barátság éve, eléggé barátságtalan lépéseket tervez Hollandiával szemben. Nem kizárva egy esetleges kereskedelmi embargót sem.
Csaknem egymillió forint értékű árukészletet loptak el hétvégén azok a betörők, akiket azóta őrizetbe vettek a rendőrök Nyírbátorban.
Az izraeli termékek bojkottálására szólította fel népét vasárnap Szalám Fajjád palesztin miniszterelnök, tiltakozásul amiatt, hogy Izrael visszatart pénzeket a súlyos készpénzhiánnyal küszködő Palesztin Hatóságtól.
A GfK Hungária akciós újságok piacát vizsgáló Leaflet Monitora szerint a nyár első hónapjában jelentősen megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma. A hirdetett termékkategóriák között a feldolgozott hústermékek szerepelnek messze a legtöbb hirdetésben.
Németországban tavaly majdnem 3,8 milliárd euró értékű áru tűnt el az üzletekből – derül ki a kölni EHI kereskedelmi kutatóintézet kedden közzétett felméréséből.
"A főszereplő a termelő legyen, aki valóban megdolgozott azért, hogy az a krumpli, tejföl, lekvár, bármi a lehető...
A tavalyihoz hasonló vagy annál alig jobb áruhitelszezont várnak az idén a piacon érdekelt szereplők, pedig a keresletet élénkíteni hivatott akciókból most sincs hiány.