Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#vásárlói_szokások

Vállalkozás Dobos Emese

Jöttek, láttak és nagyon úgy tűnik, maradnak is a hazai dizájnerek

Egyre többen vásárolnak hazai tervezőktől vidéki településekről is, és sokakat elfordított a fast fashiontől a koronavírus-járvány időszaka. Arról azonban, hogy igénylik-e az emberek a leértékeléseket, megoszlanak a vélemények. Hazai dizájnereket és a termékeiket értékesítő üzleteket kérdeztük meg arról, hogy látják: egy év elteltével továbbra is tart-e még az a hullám, hogy a helyi alkotók felé fordulnak az emberek.

Gazdaság hvg.hu

Már megint kiderült, hogy ön pesszimista

A magyar vásárlók a pesszimistábbak közé tartoznak a saját jelenüket és jövőjüket illetően: miközben az európaiak közérzete tíz év óta a legjobb, a magyarok országuk helyzetét és egyéni kilátásaikat is borúsabban ítélik meg ­– derül ki a Cetelem 2017-es Körképének adataiból.

Vállalkozás MTI

Leragadnak az ismert márkáknál a vásárlók

Minden második megkérdezett magyar fogyasztó támogatja azt, hogy az ismert márkák alatt tevékenykedő gyártó vállalatok újdonságokkal bővítsék a kínálatukat - közölte az innovációk piaci fogadtatására vonatkozó globális felmérése alapján a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat kedden.

Shake

Hogyan éljünk igazán jól?

Az Öko-Test német nyelvű vásárlói magazin, amely elsősorban ökológiai és fogyasztóvédelmi témákkal foglalkozik. Már évtizedekkel ezelőtt azt a célt tűzte ki maga elé, hogy ösztönözze a tudatosabb fogyasztói magatartást, ennek érdekében termékteszteket, szakértői vizsgálatokat tesz közzé és vásárlói tájékoztatókat ad ki.

Vállalkozás hvg.hu

Vásárlói szokások: mit teszünk leggyakrabban a kosarunkba?

Minek alapján válogatjuk a termékeket a kosarunkba? A Mai Piac és a GfK Hungária Piackutató Intézet közös rovatot indított azzal a céllal, hogy szemkamerás kutatások segítségével bemutassa, a fogyasztók milyen szempontokat vesznek figyelembe egy vásárlási döntés során.

Gazdaság hvg.hu

GfK: a vásárlók egyre tudatosabban keresik az akciókat

A magyar háztartások a válság hatására egyre inkább figyelnek az akciókra és a promóciókra vásárlásaik során, a legtudatosabban az alapvető élelmiszereket keresik az üzletek polcain – olvasható a GfK Hungária „Shopping Monitor” című legfrissebb tanulmányában.

Gazdaság hvg.hu

Hol költik a pénzüket a budapestiek, és hol nem?

Kis mértékben, de javult Budapest legfontosabb bevásárlóutcáinak kihasználtsága, az elmúlt félévhez képest több mint fél százalékkal csökkent az üresen álló üzletek aránya ezeken a területeken – közölte az Ecorys Magyarország Kft.

Gazdaság MTI

Egyre népszerűbbek a magyar áruk

A jó minőség és a megfelelő ár után a hazai eredet lett a harmadik legfontosabb szempont a hazai fogyasztók számára egy termék kiválasztásánál - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet.