Alaposan megemelik áraikat a villanyautó-töltőknél a szolgáltatók
Egyre jobban szétnyílik az árolló az otthoni és a piaci árazású töltés között.
Egyre jobban szétnyílik az árolló az otthoni és a piaci árazású töltés között.
A jövő héten a németországi Nürnbergnél az Audi megnyitja az első olyan töltőközpontját, ami első sorban azoknak segítene, akik otthoni töltési lehetőséggel nem rendelkeznek.
Hatvanszázalékos növekedést mutat országosan a nyilvános töltőhelyek száma. Ugyanakkor a forgalmon egyelőre látszik, hogy elmúlt az ingyenes töltések kora.
Megnyitják a töltés lehetőségét a többi elektromos autó előtt is.
Felkerült néhány kép az internetre a BMW elektromos autójáról, amelynek gyártása hivatalosan idén indulna Kínában.
A keletközép-európai piacon Magyarországon nyitott először elektromos töltőállomásokat a Shell, amely a régióban a legfejlettebbnek tekinti a hazai villanyautópiacot. Az Ionity szupergyors töltési ideje 10-15 perc, de a Shell saját márkás töltője is 30 perc alatt éri el a 80 százalékos töltöttséget.
Az elektromos autó világpremierje nincs már messze, szeptember 4-én előlépnek az első teljesen elektromos Porschéval.
Az elektromos autók legfontosabb egységének innovációján most nem lehet spórolni.
Emlékeznek még Szalacsi Sándor tételmondatára, miszerint a szerkezet „a vízbűl veszi ki az oxigént”? Megfordítva ugyan, de lényegében ilyen elven működik a Hyundai Nexo, a márka futurisztikus, üzemanyagcellás autója. Kipróbáltuk.