Az elektromos autó világpremierje nincs már messze, szeptember 4-én előlépnek az első teljesen elektromos Porschéval.
Egyre több információ jön az első full elektromos Porschéről, amely a tesztpályákon is bizonyít. Legutóbb például 26 egymást követő gyorsulási tesztet végeztek rajta 0-ról 200 km/h-ra. Ezek mindegyike 10 másodperc alatti volt (!), ami mutatja milyen menetdinamikára lehet képes majd a Taycan, miközben a leggyorsabb és a leglassabb sprintidő közötti maximális különbség 0,8 szekundum volt.
Most a hivatalos bemutatója előtt a németek hivatalosan is megmutatták a kocsi belső terét. Mint látni minden digitális, összességében három kijelző van a műszerfalon, míg egy további a középkonzolon.
A középpontban egy 16,8 "átlójú" ívelt kijelző polarizált üvegből, hogy csökkentsék a tükröződést. Ezen kaptak helyet a világítás (bal) és futómű beállítási (jobb) funkciói. Négy vezetési módot kaphatunk: Range, Normal, Sport és Sport Plus.
Jobbra tőle van a 10,9 hüvelykes infotainment képernyő és egy opcionális második képernyőt, amely az utas felé néz. A középső konzolon van egy további 8,4 hüvelykes képernyő, amelyről a légkondicionáló kezelhető.
A Porsche Taycan hivatalos műszaki specifikációja még mindig nem ismert, de rengeted információ már tudható. Így többek közt az, hogy az alap 376 lóerős változatától egészen a Taycan Turbo S 724 lóerős teljesítményéig terjedhet majd a skála. Lényegében a hasonló, de benzines Panamera sorozat megfelelő verzióival összhangban.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.