Elérte a 2 milliárd eurót a Bolt éves, globális bevétele
A taxis társaság egyre több magyar városban van jelen, és a jövőt tekintve kiemelt figyelmet fordít az önvezető járművekre.
A taxis társaság egyre több magyar városban van jelen, és a jövőt tekintve kiemelt figyelmet fordít az önvezető járművekre.
Immár hivatalos: egyesíti a MÁV-START-ot és a Volánbuszt az építési és közlekedési miniszter. A Volán elveszíti önállóságát és a nevét is.
A fejlett önvezetésre képes járgányok ugyanannak a Rimacnak a nevéhez fűződnek, mely nemrégiben közel 2000 lóerős elektromos hiperautókkal tűnt fel a színen.
A MÁV szerint ugyanakkor nem ez történt.
Mészáros Lőrinc cége is elkészült a szakasz rá eső részével, november 28-a hajnalban indul az első járat.
Célkeresztben a nagyrendezvények környékén dolgozó személyszállítók.
Alacsony kihasználtságú vasúti mellékvonalakat zár be augusztustól a kormány – az az Orbán-kabinet, amelyik ugyanezért „vasútrombolást” kiáltva hibáztatta ellenzékből a baloldali kormányokat, majd kampányígéretté tette a vonalak visszanyitását. Kormányra kerülve többel így is tett – most éppen ezek közül maga zár be újra hármat. A cél nem a takarékosság, hanem a leállás után felszabaduló néhány jármű és a személyzet forgalmasabb vonalakra irányítása.
Akár a rollerkölcsönzési piacra is beszállhat a Bolt – mondja Sabjányi László, a 45 országban, mobilalkalmazáson keresztül működő, észt hátterű taxitársaság év elején kinevezett ügyvezetője.
Egy koreai startup közösségi közlekedésként képzeli el a jövőbeli taxizást, különleges járművükben ugyanis többen, akár heten is ülhetnek.
A budapesti taxisok díjemelést akarnak, ám a kormány megtiltotta az önkormányzatoknak, hogy emeljenek díjaikon. A főváros álláspontja szerint a tilalom a taxis díjakra is vonatkozik. A kormányhivatal és az innovációs tárca most állásfoglalást adtak ki, miszerint ez nincs így. A fővárosi közgyűlés a taxisokkal folytatott további tárgyalás után márciusban dönthet az emelésről.
A projektben több cég is részt vesz, hogy több jármű álljon rendelkezésre. Már az útvonalak is megvannak.
Nem kérte a menetrend szerinti személyszállításhoz szükséges engedélyt a hódmezővásárhelyi Jovány Busz Kft., így buszainak biztonságossága nem volt garantált - közölte a Csongrád-Csanád Megyei Kormányhivatal.