Furcsa eredmény születik, ha mobilon töltenek ki az emberek egy kérdőívet
Nem árt csínján bánni az online kérdőívek értékelésével, mert másképp válaszolnak a résztvevők, ha számítógép képernyőjén nézik a kérdéssort, mint ha okostelefonon.
Nem árt csínján bánni az online kérdőívek értékelésével, mert másképp válaszolnak a résztvevők, ha számítógép képernyőjén nézik a kérdéssort, mint ha okostelefonon.
2020 végére a koronavírus lett a műszaki és tartós cikkek iparának mozgatórugója.
A Gartner piacelemző cég szerint a mobilpiac 2020-as visszaesése teljes mértékben eltűnhet, 11,5 százalékkal nőhetnek az eladások.
A Comparitech megnézte, a világon hol éri meg a legjobban előfizetni a Netflixre, és egyáltalán: hol milyen ár-érték aránnyal bír a streaming szolgáltató. Kiderült, a magyar felhasználók igencsak jó elbánásban részesülnek.
Kiadta legfrissebb elemzését a Gartner piackutató cég, amelyből kiderül, melyik gyártó hány okostelefont tudott eladni 2019 első negyedévében.
A Nielsen piackutató felmérése szerint a hazai fesztivállátogatók 60 százaléka készít be óvszert, az éves fogyasztás ötöde július-augusztusban realizálódik.
Több mint 10 százalékkal, a tavalyi 5549 euróról 6204 euróra nőtt az egy főre jutó vásárlóerő Magyarországon, amellyel az ország változatlanul a 42-es lista 30. helyén áll. A legtehetősebb település Budapest után Paks.
Megszerezte az első negyedévben a vezetést a már csak szerény mértékben növekvő kínai okostelefon-piacon a Huawei az OPPO cégtől az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat csütörtöki jelentése szerint.
Az amerikai mobilpiac mindig is eltért az európaitól, és a Kantar piackutató legfrissebb jelentése is ezt támasztja alá.
Szekeres Péter piackutató és médiaelemező cége az áttörés előtt többször csődközeli állapotba került. Bár a kemény munka, a szerencse és a párizsis zsemlék átsegítették a válságokon, azt vallja, érdemes előre kijelölni azokat a korlátokat, ameddig eredmény hiányában már nem érdemes elmenni.
A jegybank 1,8 milliárd forintért kötött szerződést a kormányközeli céggel három évre, bér a Tárki-féle konzorcium 40 százalékkal olcsóbban vállalta volna a megbízást. A legutóbb ismertetett gazdaságiközhangulat-felmérést piaci szereplők szerint négyszeres-hatszoros áron vállalta a Századvég.
Előfordult már önnel, hogy lemásolt egy jónak tűnő értékesítési weboldalt, de mégsem jöttek az eredmények? Meghallgatott egy marketing gurut, átemelte tőle a legjobban csengő szövegeket, de forgalma tovább stagnált? Elképzelhető, hogy nem ismeri igazán a vásárlóit, pedig ma már nulla forintból megoldható a piackutatás, mutatjuk hogyan.