Visszatért a Volga autómárka, de van egy kis csalás a dologban
Talán még a kormánykereke sem orosz gyártmány.
Talán még a kormánykereke sem orosz gyártmány.
A szóban forgó szentpétervári üzem 2010-ben kezdett el autókat gyártani.
Az átadott kocsik több mint háromnegyedével gond van, panaszkodnak a vevők.
A gyár 2007-ben kezdett termelni és a kapacitása több mint kétszázezer autó évente.
Valójában nem egy egyedi orosz konstrukcióról van szó, hanem egy átnevezett kínairól.
A Renault-tól visszaállamosított moszkvai gyárban a lehető leggyorsabban elkezdenék gyártani az autókat.
A francia márka a múlt hónapban függesztette fel tevékenységét moszkvai gyárában. Most az orosz ipari és kereskedelmi miniszter szerint teljesen kivonul Oroszországból.
A katonai terepjáróiról elhíresült orosz gyártó előbb-utóbb maga mögött hagyja a hidegháborús formavilágot is.
A jármű fejlesztése több mint 5 évet és 12,9 milliárd rubelt emésztett fel. Ez forintban 4-szer ennyi.