Telefont hirdetett a neten, zoknit és tégladarabokat küldött helyette
Tizenhat ember megkárosításával vádolnak egy férfit.
Tizenhat ember megkárosításával vádolnak egy férfit.
A két cég megígérte, változtatni fognak a gyakorlaton.
A hirdetések kattintásonként számolt díjának 9 százalékos csökkenése mellett is nőtt a Google negyedéves bevétele és nyeresége.
A Google hirdetéseket mindenki ismeri, aki csak egy keveset is internetezett már. A hirdetők sok pénzt költenek el rájuk, mert azt hiszik, ha a netezők rákattintanak, abból már üzlet lehet. De tényleg így működünk mi felhasználók? Tényleg ez a jó a hirdetőknek?
Piackutatások szerint a Facebookhoz áramlik be az amerikai online reklámpiac teljes bevételének 6,5 százaléka, elemzők pedig folyamatos növekedést jósolnak a cégnek a következő években is.
Az év eleji előrejelzések egyik jellemzője, hogy az előző év végén már javában tartó vagy éppen kirajzolódni látszó trendeket, nemzetközi fejleményeket vetítik ki a következő évre. Minél inkább elrugaszkodnak ettől, annál kevésbé szoktak bejönni a predikciók - írja a Rabbitblog szerzője.
2008-ban nem történt drámai átrendeződés a netes hirdetések...