Az év eleji előrejelzések egyik jellemzője, hogy az előző év végén már javában tartó vagy éppen kirajzolódni látszó trendeket, nemzetközi fejleményeket vetítik ki a következő évre. Minél inkább elrugaszkodnak ettől, annál kevésbé szoktak bejönni a predikciók - írja a Rabbitblog szerzője.
A szakember szerint nem kérdés, hogy az online reklámpiac idén is növekedni fog, az viszont igen, hogy milyen mértékben. A bővülést nem csupán a keresőhirdetési piactól, de a display szegmenstől is várjuk. Látszik, hogy a display piacon belül a jelentősebb költések mozgatásához sok esetben tartalmi együttműködésre, egyedi szponzorációkra és speciális hirdetési formátumokra van szükség, és ez az igény csak tovább fog erősödni idén is - olvasható. A teljes előrejelzést elolvashatja a Rabbitblogon.
Napi merítés
hvg.hu
2010. április. 21. 17:26
A T-Mobile a közösségi médiában
Napi merítés
hvg.hu
2010. szeptember. 17. 13:53
Az internetezéssel töltött idő 15 százalékát közösségi oldalakon töltjük
Napi merítés
hvg.hu
2010. február. 22. 09:29