Napi merítés hvg.hu 2010. február. 22. 09:29

A Vodafone megelőzte a T-Mobile-t online reklámköltésben

Az előző évek gyakorlatához hasonlóan idén is beszámol a Rabbitblog a hazai online reklámköltésről.

Az eddigi töretlen növekedés megállt, várhatóan stagnáló online reklámköltésről fognak tanúskodni az adatok, ám mivel a teljes reklámpiac csökkent, így az online reklámozás relatív nyertes. A Rabbitblog szerzője szerint a tavalyi évben előkerült a mérhetőség, a kampányok teljesítménye, de leginkább a teljesítményorientált megoldások alkalmazása.

Az elemzésből az is kiderül, hogy a Vodafone letaszította a trónjáról a T-Mobile-t, amely az elmúlt két évben stabilan tartotta első helyezését. A blogger véleménye szerint - az adatok is ezt tükrözik - a 2009-es év nehezen indult, számos hirdető kivárt és büdzsét csökkentett vagy fagyasztott be. Emellett a dinamikus bővüléshez szokott médiatulajdonosokat is meglehetősen felkészületlenül érte a recesszió.

Ha kíváncsi a pontos számadatokra, valamint a mélyreható és teljeskörű elemzésre, akkor látogasson el a tavaly Goldenblog-kategóriagyőztes Rabbitblogra.

Gazdaság Ballai Vince 2025. január. 18. 20:00

Szorgosan szedegetjük a folyókból, de sok állam nem akarja elengedni a műanyagokat, amelyek szép lassan az agyunkra mennek

Halogatják a megállapodást a műanyagok visszaszorításáról az ENSZ tagállamai, miközben egyre inkább átjárják környezetünket, sőt már szervezetünket is a mikroműanyagok. Sokszor meglepően nagy koncentrációban jelennek meg hazai vizeinkben, a szakértők aprólékosabb szennyvíztisztítást, nagyobb odafigyelést és egységes mérést szorgalmaznak, ami még a jövő zenéje. Addig maradnak a folyótakarítási akciók, amelyekből minden korábbinál többet szerveztek tavaly. Mind a műanyaggyártásnál, mind a folyótakarításnál kulcskérdés, hogy a forrásnál kellene kezdeni a munkát.