Magyarországon a közösségi média három nagy területre osztható: közösségi oldalak, videómegosztók és a blogok. A Rabbitblog szakmai blog legfrissebb bejegyzése a közösségi média tényeikel és trendjeivel foglalkozik.
Magyarországon az internetezéssel töltött idő 15 százalékát közösségi oldalakon töltjük, hasonlóan nagy szeletet csak a Google kereső szakít még ki. Az egy látogató által a közösségi oldalakon eltöltött átlagos idő havonta közel 10 és negyed óra, a nők esetében több mint 11 és fél óra, a 15-24 évesek körében pedig közel 16 és negyed óra. Az egy látogató által eltöltött idő alapján a top tartalmak és szolgáltatások között elsősorban játékoldalakat, hírgyűjtőket, társkeresőket, videómegosztókat és az Index címlapját találjuk a közösségi oldalak és a Google mellett. A három nagy közösségi oldal közül egyedül a Facebook növekszik. Az iWiW telítettséget ért el, napi 1,2-1,3 millió egyedi látogatóval stagnál. A MyVIP 2010 elejétől kezdve hanyatlik, míg januárban még átlagosan napi 600 ezer egyedi látogató kereste fel, addig augusztusban már csupán 420 ezer - olvasható a bejegyzésben. A teljes írást elolvashatja a Rabbitblog.hu oldalon.
Napi merítés
hvg.hu
2010. július. 11. 13:00
Komoly mellékhatásai lehetnek a Twitternek az újságírásban
Napi merítés
hvg.hu
2010. július. 02. 07:43
Ma már nem lehet figyelmen kívül hagyni a közösségi médiát
Napi merítés
hvg.hu
2010. július. 28. 11:30
Pártok a közösségi médiában a választások után
Tech
hvg.hu
2010. június. 29. 12:50
Jön a fészbukosított Digg.com - Kinek kell?
Napi merítés
hvg.hu
2010. február. 22. 09:29
A Vodafone megelőzte a T-Mobile-t online reklámköltésben
Napi merítés
hvg.hu
2010. április. 21. 17:26