Napi merítés hvg.hu 2010. szeptember. 17. 13:53

Az internetezéssel töltött idő 15 százalékát közösségi oldalakon töltjük

Magyarországon a közösségi média három nagy területre osztható: közösségi oldalak, videómegosztók és a blogok. A Rabbitblog szakmai blog legfrissebb bejegyzése a közösségi média tényeikel és trendjeivel foglalkozik.

Magyarországon az internetezéssel töltött idő 15 százalékát közösségi oldalakon töltjük, hasonlóan nagy szeletet csak a Google kereső szakít még ki. Az egy látogató által a közösségi oldalakon eltöltött átlagos idő havonta közel 10 és negyed óra, a nők esetében több mint 11 és fél óra, a 15-24 évesek körében pedig közel 16 és negyed óra. Az egy látogató által eltöltött idő alapján a top tartalmak és szolgáltatások között elsősorban játékoldalakat, hírgyűjtőket, társkeresőket, videómegosztókat és az Index címlapját találjuk a közösségi oldalak és a Google mellett. A három nagy közösségi oldal közül egyedül a Facebook növekszik. Az iWiW telítettséget ért el, napi 1,2-1,3 millió egyedi látogatóval stagnál. A MyVIP 2010 elejétől kezdve hanyatlik, míg januárban még átlagosan napi 600 ezer egyedi látogató kereste fel, addig augusztusban már csupán 420 ezer - olvasható a bejegyzésben. A teljes írást elolvashatja a Rabbitblog.hu oldalon.